Yukimuran Blogit

Palaa.

12.9.2022

Koulu alkaa muuttua

Seitsemäs viikko Koulussa on nyt alkanut... Koulutus alkaa muuttua kokoajan ärsyttävämmäksi. Ymmärrän mitä Tristan kertoi tästä alasta. Olen parhaillaan katsomassa, kuinka Kuningas Charles III saa kruunun päähänsä. "Rest in peace Queen Elizabeth ii, and long live the king Charles iii". Uskoisin siis, etä tämä on kruunajaiset. Tämä on todella hienon näköinen.

9.9.2022

Phasmophobian päivitys!!!

Okei tätä on odotettu varmaan yhtä kauan kuin Ukrainan sodan loppua.Nyt selvisi, että Uusi päivitys tulee 27 päivä syyskuuta eli kyseistä kuuta! Uuden päivityksen traileri on julkaistu ja siihen pääsette: Tästä Olen todella innoissani siitä, sillä se lisää peliin paljon uutta! Noniin. keksitään muu aihe, ettei tästä tule mainos puhe phasmophobialle. Huomasitteko, että nytten linkit ja teksti on hyvän näköistä? Kyllä! Vihdoin vaihdoin sen linkin värin paremmaksi, jotta sen erotta edes jotenkin. Se tumman sininen linkitys ei sovi violetin kanssa hyvin yhteen

6.9.2022

Phasmophobian päivitys?

Phasmophobian tekijöiltä tuli imoitus! Pelin uusi mappi Sunny Meadows Mental Institution julkaistaan tässä kuussa! Samana kuuna julkaistaan: Slime rancher 2. Olen innoissani, koska phasmoa on tullut pelattua pian 200 tuntia ja siihen tulee uusi kartta! Sitten slime Rancher 2: Pelasin alkuperäistä Slime Rancheria paljon Xbox Onella sekä nykyään koneella! Peli on melkein sataprosentattu. Mutta pian tulee jo jatko-osa! En malta odottaa!

5.9.2022

Terraria?

Tänään olen vain odottamassa, että koulu loppuu, jotta pääsisin taas jatkamaan Terrarian pelaamista. Koitan tehdä niitä neljää ärsyttävintä achievementtejä, eli kaikki anglerin tehtävät. Siinä tulee menemään hetki, mutta se olisi sen arvoista.

2.9.2022

Mukavuutta kerrankin

Päivä on mennyt opiskellen Excelinkäyttöä. Tällä hetkellä olen Englannin tunnilla opiskelemassa. Viikon päästä niin sanotusti Tettaan englannin ja ei tarvitse niitä enään käydä.

1.9.2022

Musiikki

Tänää olen yrittänyt kaikkeni, mutta keskittymiseni on ollut aivan surkeaa! Pitää yrittää jotenkin saada keskittymisestä kiinni. Alan kotiin päästessä siivoamaan ja tekemääm musiikkia, jos jaksan musiikkia tehdä.

30.8.2022

Kahvia

Kuuntelen musiikkia ja koitan samalla keskittyä koulutöihin, mitta ADHD:na on vaikeaa keskittyä mihinkään! Toivon, että saisin pian taas apukonstit käyttöön, onneksi siihen ei mene enään kauaa. Sitten viellä kaksi tuntia liikuntaa.

29.8.2022

Koulu Ja tetrio

Ja taas jatkuu HTML:län "Opiskelu" Koitan saada nämä tunnit pois itseltäni, koska turhaan istuskelen kirjoittamassa koneella ja katsomassa videoita netistä.

25.8.2022

Tylsyyden jakso

Koulussa käsittelemme parhaillaan Pythonia, joka ei itseäni kiinnosta hirveästi. Kuitenkin tulevaisuudessa olemme opettelemassa C sharppia (C#) Mutta siihen menee viellä aikaa. Ai niin joo! Halusin ilmoittaa, että alan tekemään uutta osiota nimeltään Develog! Develogissa kerron kuinka peliprojektini on edistynyt. olen tänään hakemassa vähän vanhoja koneen osia, joista tulen julkaisemaan videota Youtubeen! jotenka olkaa valmiit tuleviin videoihin uuden kone projektin kanssa! Saa nähdä meneekö ennusteeni oikein, sillä tänään on 25. elokuuta, uskon että tänään tulee se uusi phasmophobia päivitys!

23.8.2022

Hiljaista työtä

Olen tänään aikomassa päivittää Sivu-osioni ulkonäköä. Teema pysyy violettina, mutta linkit tulevat vaihtamaan väriä, koska välillä, kun luet, niin et huomaa linkkejä, niin selvästi.

22.8.2022

Koulutus

Tosiaankin. Opiskelen Tieto- ja viestintätekniikkaa perustutkintona. Tämän myötä olen oppinut enemmän kaikesta Wordin tyylisistä sovelluksista, sekä käyttämään Pythonia. olemme tehneet viimeisen viikon ajan asiakirjoja, jotka eivät ole mitään mukavaa työtä, mutta nekin on pakko oppia. odottelen samalla, että Phasmophobiaan tulisi uusi päivitys Mikä lisää uuden kartan nimeltään:Sunny Meadows Mental Institution. Ja olen siitä todella innoissani! Uskon Päivityksen tulevan 25.8. koska se on tasan kuukausi viimeisestä Ilmoituksesta. Käänsin muuten äsken Blogit uudestaan Englanniksi!

15.8.2022

Poissa taas

Blogien määrä on laskenut täällä aika paljon. Mie olen taas sairaana, koten voin jotain päivitellä tänne, jotta saisin aikani kulumaan.

8.8.2022

Koulu

Olen koulussa opettelemassa nettisivujen tekoa vaikka olen tehnyt tätä jo vuoden! Saan enemmän motivaatiota tehdä päivityksiä sivulle! Pitää katsoa, että mitä nyt keksinkään nettisivun hyväksi.

28.4.2022

Vi****s

Kivaa, kun pelaa Phasmophobiaa sekä terrariaa ja saa viestin... Noh ei kauaakaan, kun tilini Steam tilini oli hakkeroitu... En pääse sisälle tilille. Hakkeri on uhkaillut minua tilin poistamisella, jos en maksa 100 Euroa tämän tilille. Valvelle on laitettu ilmoitus asiasta. toivotaan, että asia järjestyy!

27.3.2022

Naurua

Olen kuuntelemassa Tristan sekä El papelinon sekoilua Discordissa. Kai sitä voisi aktivoitua täälläkin taas jos sitä jaksaa...

23.2.2022

Kipeenä TAAS?!?

Olin koulussa noin 2 tuntia, mutta jouduin lopulta lähtemään koulusta sairastelun takia... Pian on muuten Hiihtoloma! Olen lähdössä Reissuun, joten en usko, että siltä ajalta tulee mitään Blogeja, koska haluan viettää loma siellä perheen puolikkaan kanssa

11.2.2022

väsymys

Tänään on ollut väsynyt päivä

21.1.2022

Kahvila?

Olen tällä hetkellä Vaasan kahvilassa sisareni kanssa. Sisareni on etäopeuksessa, niin tulimme tänne. Itse Muokkaan sivuni ulkonäköä kunnolla, mutta en tiedä tuleeko siitä mitään.

19.1.2022

Tylsyys

Olen parhaillaan valmistautumassa nukkumaan. Huomenna pääsee taas kouluun... jos herää ajoissa. Olen muuten rakastunut Windows Vistaan. Kytän vistaa tälläkin hetkellä, vaikka se onkin poissa microsoftin tuesta. Ainoa mitä tältä läppäriltä vaadin on kuvien säilytys, pieni netin selaus, nettisivun päivittäminen että pienet koulutyöt. Olen muuten tehnyt 7 biisiä albumiin joka julkaistaan 10. Helmikuuta. Olen ostamassa koneen jonka jälkeen sivustolle tulee uusi osio nimeltää: PeliBlog. PeliBlogissa kerron miten pelien teko edistyy.

18.1.2022

Korona

Olen altistunut koulussa maailman inhottavimmalle virukselle. Kyllä koulupäivän aikana olen altistunut koronan uusimmalle muunnokselle. Tein hetkisitten Kotitestin ja onneksi tulos oli negatiivinen. Pitää kumminkin tarkkailla tilannetta, jos kuitenkin testi olisikin positiivinen.

14.1.2022

koodi?

Sain vihdoin koronatestitulokseni, jota olin odottanut jo kaksi päivää. Tulos palasi negatiivisenä, eli ei tarvi hasardian porukan mennä testeihin. Olen nyt luonut musiikkia. niistä infoan lisää tulevaisuudessa. Kahtokaa tarkaan tulevaa. Spotify linkku tulee osioni alapuoleelle. Ja maanantaina pääsee rentoutumaan kouluun, ellei tule etäopetusta.

13.1.2022

Aktivoitumisen aika!

Tässä on tapahtunut paljon ja en ole sen takia jaksanut päivitellä tänne päin. Koitan aktivoitua uudelleen. Joulun aikoihin erosin ja olen koittanut päästä asiasta yli. Aijon uudistaa tänään Manga/Anime arvostelu nurkkani. Kuinka moni teistä huomasi, että olen vaihtanut Blogini toisinpäin? Nykyään vanhin blogini on alimpana ja uusin ylimpänä. Kiitos Uriel ehdotuksesta! Tämä on paljon parempi.

04.9.2021

Paluu

Okei... Lomastani tuli pidempi kuin aattelin, mutta sain hoidettua muuttoni. Eli muutin n. 20 Km päähän vanhasta kodistani ja tarvitsin kaiken ajan siihen.

24.8.2021

Ei tämä näin voi mennä!

Minun oli tarkoitus jäädä tänään tauolle, mutta siitä ei tullut mitään, kun katsoin Uriellenin Blogia missä oli LIIKAA kirjoitusvirheitä, joita korjailin tässä muutama minuutti sitten. Pitää siis tänään, kun Uriellen pääsee koulusta, niin vähän jutella hänelle kirjoitusvirheistä "Ystävällisesti". No joo huusin jo hänelle eilen tarpeeksi virheistään (Vitsillä) XD.

23.8.2021

Sairaana koodausta ei jaksa!

Viikonloppu on nyt ohi! Palasin kouluun, mutta jouduin palaamaan kotiin heti ensinmäisen tunnin jälkeen Flunssan takia. En ole onnistunut tekemään mitään lisää tälle sivustolle... vasta yhdeksältä ilalla.

22.8.2021

Nyt se jatkuu!

Kellon on noin puoli yksi aamulla. Olen tekemässä sivua Uriellenin kanssa. Taustalla soi Viikate - Kouvostoliiton tunnari Kello on noin puoli kahdeksan illalla. Olen tänään tehnyt 2 uutta osiota top kymmeneen. Seuraava osa on kääntää kaikki sama Englanniksi, jotta kaikki olisi about kunnossa julkaisua vasten

21.8.2021

Uusi kieli!

Tänään on ollut toinen päivä nettisivun tekemistä. Olemme lisänneet päivän aikana Englannin kielisen version jonka avulla voitte lukea päivityksemme englanniksi.

20.8.2021

Sivuston luonti

Koodaaminen on ollut tänään käynnissä, jotta saisimme sivustomme käyttöön. Musiikki pauhaa, jolloin keskittymiseni olisi parempi.

Millainen on Steam Scammi?.